Tuesday, January 3, 2012

Maafkan Aku~

Bila aku telah membuat kesalahan tolong maafkanlah segala kesalahan aku... Aku tak pernah menginginkan kau menangis.. Aku tahu kau marah padaku... Aku juga tahu hatimu terluka kerana perbuatan aku.. tapi tolonglah.. jangan memaksa dirimu untuk berpisah denganku.. Aku ingin selalu ada disampingmu semasa waktu senang mahupun susah.. Aku mahu kita laluinya bersama..

Mungkin aku bersalah dimatamu.. Mungkin juga aku seorang yang lemah pada pandanganmu.. Tapi aku x pernah terfikir kau pergi tinggalkan aku sendirian.. Bila aku bersalah dimatamu... Dan bila aku lemah pada pandanganmu, aku memohon maafkanlah segala kesalahanku ini... Janganlah kau pergi meninggalkan diriku..

Sayang.... Aku menyintaimu sepenuh hatiku.. Maafkan lah setiap kesalahan yang pernah aku lakukan... Percayalah.. Setiap manusia pernah melakukan kesalahan.. Tidak ada manusia yang sempurna.. Manusia juga tidak pernah lari daripada melakukan kesalahan.. Begitu juga dengan aku... Jika kita berlaku persefahaman, ajaklah aku berbincang.. Agar aku tahu apa yang membuatkan kau marah padaku dan luka kerna ku.. Janganlah kau memilih untuk berpisah denganku... Aku menyayangimu sepenuh hatiku.. Tidak pernah aku memikirkan perpisahan akan berlaku diantara kita...

Idea datang dari klip lagu ini... 

# My King of Heart, sy mohon maaf jika sy pernah melukai atau melakukan kesalahan pd dirimu... I love u..

No comments:

Post a Comment