Sunday, May 29, 2011

Setiap Detik

Setiap detik
Engkau yang dalam mimpiku
Setiap siang malam menggangguku
Tak lelap tidurku karena dirimu

Setiap waktu
Engkau yang selalu menghantuiku
Tak pernah lari dari fikiranku
Tak mau hilang dari ingatanku

Tahukah engkau
Saat gelap datang
Aku masih mencarimu
Engkau dimana

Setiap waktu
Engkau yang selalu menghantuiku
Tak pernah lari dari fikiranku
Tak mau hilang dari ingatanku

Tapi mengapa saat ku terjaga
Kau masih tak disampingku
Sampai kapankah aku menantimu
Selalu menantiku

Setiap detik aku memikirkanmu
Setiap detik rindu meracuniku
Setiap detik teringatku padamu
Setiap detik apa terus begini

Ku mohon dengarlah rintihan hati ini
Yang ku curahkan seraya ku bernyanyi
Sampai kapankah aku terus begini
Ku harap kau 'kan kembali kepadaku


Dengar Bisikku

Kadang aku berfikir
Dapatkah kita terus coba
Mendayung perahu kita
Menyatukan ingin kita

Sedang selalu saja
Khilaf yang kecil mengusik
Bagai angin berhembus kencang
Goyahkan kaki kita
 
Genggam tanganku jangan bimbang
Tak usahlah lagi dikenang
Naif diri yang pernah datang
Jadikan pelajaran sayang

Dengar bisikanku oh dinda
Coba lapangkan dada kita
T'rima aku apa adanya
Jujur hati yang kita jaga

Mengapa selalu saja
Khilaf yang kecil mengusik
Bagai ombak yang besar
Goyahkan kaki kita

Bila gundahmu tak menghilang
Hentikan dulu dayung kita
Bila kau ingin lupakan aku
Ku tak tahu apalah daya




Suka Sama Kamu

Hatiku berkata ingin katakan cinta
Namun aku malu untuk mengawalinya
Jantungku berdebar saat kau menatapku
Jadi salah tingkah bicara sama kamu

Bibirku terbungkam melihat senyummu
Aku tak kuasa saat di depanmu

Sebenarnya aku ingin mengungkapkan rasa
Tapi mengapa aku s'lalu tak bisa
Bagaimana caranya agar dirimu
Bisa tau kalau aku suka.. Suka.. Suka.. Suka sama kamu

Jantungku berdebar saat kau menatapku
Jadi salah tingkah bicara sama kamu

Bibirku terbungkam melihat senyummu
Aku tak kuasa saat di depanmu




Manusia Bodoh

Dahulu terasa indah
Tak ingin lupakan
Bermesraan s'lalu jadi satu
Kenangan manis

Tiada yang salah
Hanya aku manusia bodoh
Yang biarkan semua ini permainkanku
Berulang ulang ulang kali

Mencoba bertahan sekuat hati
Layaknya karang yang
Dihempas sang ombak
Jalani hidup dalam buai belaka
Serahkan cinta tulus di dalam takdir

Tak ayal tingkah lakumu
Buatku putus asa
Kadang akal sehat ini
Belum cukup membendungnya

Hanya kepedihan
Yang s'lalu datang menertawakanku
Engkau belahan jiwa
Tega menari indah di atas tangisanku

Tapi sampai kapankah ku harus
Menanggungnya kutukan cinta ini

Semua kisah pasti ada akhir
Yang harus dilalui
Begitu juga akhir kisah ini yakinku indah

Tapi sampai kapankah ku harus
Menanggungnya kutukan cinta ini
Bersemayam dalam kalbu




Di saat aku mulai mencintaimu....

Mengapa kau pergi 
Mengapa kau pergi 
Di saat aku mulai mencintaimu 
Berharap engkau jadi kekasih hatiku 
Malah kau pergi jauh dari hidupku 


Menyendiri lagi 
Menyendiri lagi 
Di saat kau tinggalkan diriku pergi 
Tak pernah ada yang menghiasi hariku 
Di saat aku terbangun dari tidurku



Monday, May 23, 2011

Tamat Sudah PerhubunganKu...

23/5/2011


tarikh penuh keramat bgku... kerna.. arini aku buat keputusan yg sgt drastik... aku da wt keputusan, yg aku nk tamat kn hbgn aku ngn riz... nk tau sbb pew??


Sebab... dy da permainkn prasaan aku... bukan scara berdpn, tp scara smbunyi.. haha.. mst plik kn mksd aku.. sbnr nyer, sjak aku kpel ngn dy smpai skrg, aku x rse knikmatan kpel.. x rse keseronokkn kpel ngn dy.. sbb nyer, dy lgsung x msj o x kol aku.. aku ad kol dy.. n aku juga ad msj dy... tp, ble aku kol, dy x jwb... ble aku msj, dy x blz... ap mkne ne??? da la dy duk jauh.. cmne aku nk tau sume 2?? enta la... x pnh dy wt aku cmne slama aku brkwn ngn dy.. n sjak aku kpel ngn dy, wlau dy x msj aku.. aku cuba sbr.. tp, ble aku kol dy x angkt... mmg aku x ley sbr... mgkn ini kisah hdup aku... yelah... aku dpt ase kbhgiaan hnye smentara... cuma pd 14/5/2011 .... 15/5/2011 smpai la skrg aku x rse pn aku ne da brpnye... aku x ase pn aku ne awek dy.. abg aku da sruh aku bersbar.. fhm dy.. aku da cbe.. sblm aku wt kputusn ne pn, aku da cbe kol dy.. nk bncg ngn dy.. nk tau status aku.. tp, dy xnk angkt pn.. byk kali aku kol... sedih tau aty ne... hmm... aku x tau nk luah kn kt cpew g... aku cuma ley tulis la kisah aku.. korg pn bkn knal xcpew aku.. haha...


Dengan ini.. sy NaZa Aty!e.. ingin memutuskn hbgn dgn rizal... pd jam ini.. minit ini.. saat ini.. detik ini.. n nafas terakhir ini.. dgn rsmi nyer hbgn kita putus wt slame2nya...


Rizal... sy nk mnx maaf ngn awk klo slame kite knal, sy ad wt slh ngn awk... trima ksih yea... kerana sudi jd teddy bear n bf sy.. wlaupn hbgn kita hnye smentara, sy hrgainya... maafkn sy klo kputusan sy ne sgt mnyakitkn aty awk... sy bkn ap.. sy cuma xnk kesakitan yg sy alami akn mnyebabkn sy mndpt kputusan yg teruk dlm SPM.. awk.. kskitn yg awk bg kt sy, sgt skit.. sy sgt terluka.. hati yg sy serahkn kt awk da hncur berkecai... sy hrap awk fhm dgn kputusn sy... awk... lpas ne jgn contact sy lg k.. kerna, no yg sy bg kt awk, sy da buang.. sy x snggup nk trima ne sume.. awk, lpas ne kita da xknal... no awk sy x smpan.. fb pn sy da xnk gne... xyh la cuba cri sy k... walaupn awk ad bermcm2 alsn, maaf yea.. sy da x trima... akhir kata... sekali lg sy nk mnx maaf byk2 dr awk klo sy ad wt slh... atau kputusan sy sgt mnyakitkn... Maafkn sy... Assalamualaikum... n trima kasih kerna telah gmbirakn aty sy pd jam 2.30a.m 14/5/2011...


~NaZa aTy!e~

Monday, May 16, 2011

hurmm~

hidup umpama roda.. sekejap kita di atas... sekejap kita di bawah.. begitu juga hidup aku.. baru 2 hari lpas aku kecapi kebahagian bersama ssorg... tp, hari ini aku kecapi kesedihan.. begitu lumrah hidup..
aku ditiggalkn sendirian mnangisi dugaan yg aku hadapi... aku dibiarkn sendirian tika aku perlukan seseorg.. aku umpama sorg wanita yg tidak berguna dimata masyarakat..
apakah aku msh mmpunyai ssorg utk mmbri aku kbhgian?? apakah aku lyak utk di sygi?? apakah kesalahn aku, smpai aku di tinggalkn?? apakah punca utama kehidupan aku?? adakah diriku slh??
aku cuba mmbuat trbaik demi hidup ku.. yg pnuh dgn pelbagai dugaan n cbarn... tp... apakan daya ku?? aku seorg insan yg luarn hnya kasar, ttpi dalam dr aku mmpunyai tman yg indah.. n aku juga seorg insan yg mudah menangis...

Friday, May 13, 2011

14.5.2011

hari yg indah bg diriku.. kenangan yg sgt terindah... pada jam 2.30 pg.. aku telah dimiliki oleh ssorg... ssorg yg sgt mnja... haha... ntah mngapa.. saat aku mnjdi hak milik x kekakl ssorg, hati aku berbunga riang.. aku happy sgt2... mgkn kerna aku mmg perlukn ssorg... utk berkongsi kisah suka n duka aku bersma dye... aku harap sgt2.. aku berjaya dlm SPM n hbgn aku berpnjgn ngn dye.. doakn kebhgian aku... aku juga hrp.. yg jarak antara ktorg x kn mnjd pghlng utk ktorg mnjd psgn kksh... n aku prcya kn dy 80% kt sana.. :) jgn hncurkn kprcyaan sy pd awk.... :)


~ SEMOGA BERBAHAGIA ~                                                             ( naz & riz )

Benci !!!!!!!!!!!

x ske... x ske... bnci.. bnci... napa la hdup aku seperti ini?? sntiase dlm mslh... napa ya?? air mataku udah kering.. kerna mnges... rizal... di mana awk... knp saat sy perlukn awk.. awk x ad... awk x dtg?? awk.. byk sgt mslh sy... awk je ley ceriekn sy... jd la teddy yg sntiase d sisi sy... plz3.... i need u now....

Sunday, May 8, 2011

pecah rekod.....

7.5.2011
hahaha.... ari yg bersejarah... coz, da la aku x dpt on9 imvu n fb.. aku di lnda kebosann... so, pd wk2 pg aku tidur.. n pada wk2 mlm aku x ley tdo.. aku baca la novel.. bez gak novel yg aku baca... n pada mlm 2 aku x dpt tdo... smpai la pg nie.. aduhh.. first time aku cmne... ntah mgapa diriku ne.. mabuk cinta kowt... ylah.. mne x nye... aku tnggu fiq n rizal call aku... hmm.. bosan nyer.. da la x dpt on9.. fiq wt hal.. rizal?? ntah la.. ssh nk explain.. byk perkara yg bermain di fikiran aku... hmm... mlng btul nsib aku.. adkh ini satu petanda yg mmbuat kn aku x ley di sygi??? aku perlukn ssorg utk ambil brt akn driku n sygi dirku seadanya....tp... aku xtau la... aku dlm dilema.. dilema dgn prmainn manusia yg bergelar llaki... aku ckup bnci dgn llaki yg x setia n penipu... aku benci... 

Thursday, May 5, 2011

Cabaran....

huh.. byk btl cbrn yg aku alami dlm hdup ne.. kdg2 mnis n kdg phit... kdg2 di atas n kdg2 di bwh.. hdup bgaikn roda... hmm...
hal yg trjadi smlm.. smlm aku didatangi oleh seorg prmpuan... mksd aku dy add ak dlm fb.. nme dy lienda muncit... dy gf kpd kal... sorg yg aku knal mlalui IMVU... kal n lienda mmpnyai mslh.. bese la.. mslh couple.. aku x tau sgt ap mslh depa.. yg aku tau, hbgn dyorg x msra n mcm brgduh.. walaupn kal x pnh cter pd aku mslh dy, aku tau ap yg dialami oleh dy.. coz, ble aku tnye psl gf dy, dy akn melarikn dr drpd mnjwb soaln aku... dr situ aku dpt tau hbgn dy n lienda mcm mne... aku juz kwn dy.. aku xde pape pn hbgn ngn kal.. aku juz kwn yg ingn mnggembirakn kwn aku yg dlm mslh.. ntah mgapa... pershbtn aku n kal di slh tfsirkn oleh lienda a.k.a gf kal.. ini krna, ble lienda add aku, dy send msj n trus tnye psl hbgn aku ngn kal... aku pn bgth la apa hbgn aku ngn kal.. aku juz kal's pwend.. ttapi lienda x prcye... dy aggp aku n kal mmpnyai 1 hbgn yg istimewa... hmm.. ssh utk aku mnjlaskn pd lienda... aku x mahu di tduh sbg prmpas kksh org.. sbb aku x prnh mrmps bf cpew2 pn.. niat aku cme nk satukn lienda n kal blik.. tp.. pyh la... coz, sorg x nk cter kn mslh dy.. n sorg lg fkir aki ne gf kal.. aduh.!! sngguh hebat ujianMU.. aku brhrp sgt yg hbgn antra kal n lienda kkal.. kpd lienda.. aku nk mnx maaf klo pershbtn antara aku n kal mnjdi pghlng utk ko n kal brsme.. aku n kal xde apa2 hbgn istimewa... percaya lah... n kpd kal.. plz.. bntulah kwn mu ne dlm mnyelesaikn mslh antara kal ngn lienda...
hal yg terjd pd hari ini... hr nie aku ada exm sejarah.. sbut jerk psl sjrh, mst boring kn?? bgtu jga ngn aku.. tp aku ttp stdy utk kejayaan ku.. n aku sggup bgun jam3 pg smata2 utk stdy sjrh.. ttapi mlng nya, apa yg aku baca 1 pn aku x ingt.. aduh.. ini mgkn cbb aku trlalu pkse mmbce agk nyer... ble exm sjrh, aku kntoi.. aku x dpt jwb pn... ble kwn2 aku tgk kertas aku.. bkn krana aku dpt jwb soaln.. tp aku hantam kromo jerk.. haha... truk gak aku ne.. tp.. bkn 2 shje yg aku lalui arini.. ad lg.. aku blik skolh arini pd kul 1.. n aku ongt adk aku blik skolh kul 1.40.. aku pn tggu la dy kt bus stop skolh.. yg aku skt hti sgt2, aku tggu pnye lme kt situ smpai aku wt keputusn blik sndri.. ble aku smpai rmh, ak tgk adk aku da ada kt rmah.. perghh... hati ku skit bkn kpalang... selama 1 jam aku tggu kt skolh dy dlm keadaan bodoh, blik rmh ley dy ajk aku bergurau... tension siot aku... jd, aku kurng kn dri aku dlm blik... coz, aku mlz nk kuar.. klo aku kuar t, aku tkut rmah ne hncur dgr jritn aku... haha.. 
truk btl ap yg aku alami hari nie n smlm... n aku berhrp sgt2 pd hri esk, aku lalui dgn bhgie skali... insya-Allah... sekian drku....